umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

14 January 2010

GerAM daN maRAh!!!!!!

Kak Long ada cakap yang dia jumpa ex-boyfriend aku kat ANGSANA, JB... Kak Long cakap dia makin handsome and kacak berbanding dulu... Kak long puji dia betul2 depan dia..... masalah yang membuatkan aku geram dan marah ialah:

1. Why kak long bersungguh2 cakap yang dia handsome and kacak kat semua orang?
2. Why kak long tak faham perasaan aku?
3. Kak long tak tahu ke yang si mamat tu akan lebih berlagak bila kak long puji dia? of course si mamat tu akan berkata dalam hati "padan muka adik kau tak dapat aku"
4. Why si mamat tu suruh kak long carikan jodoh untuk dia?

aku marah sangat dengan Kak long... sebagai seorang kakak dia mestilah pandai dalam berkata2... aku dah tak nak kat mamat tu... tak payahlah puji lebih2 depan aku, macam aku ni bersalah putus dengan dia...Kak Long sendiri tahu kenapa aku putus dengan mamat tu! mamat tu and family dia suka kongkong hidup aku and suka2 hati suruh aku berhenti kerja ...duduk satu rumah dengan diaorang kalau aku kahwin dengan anak lelaki dia tu.. aku tak nak... and tak suka orang tentukan hidup aku...
dan aku marah sangat2 bila putus dengan anak dia mak dia cakap aku perempuan jalang... tak kenang jasa anak dia... akupun hairan apa jasa anak dia pada aku? apa yang jalangnya aku? dia tahu ke makna jalang?
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhh!!! sakitnya hati...
suami aku dah cukup macho and handsome dalam hidup aku and anak aku, walau seribu lelaki kat luar tu handsome macam buat pembedahan plastik... bukannya handsome dapat menjamin masa depanpun... playboy adalah... arggghhhhhh aku geram! geram and GERAM..... Kenapalah kau terjumpa dengan mamat tu Kak Long....!!!!

No comments: