umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

26 January 2010

PILIHAN????????

aku sebenarnya serba salah dalam hati.... bulan 2 ni raya cina family mertua ajak bercuti ke Terengganu... tapi aku nak bercuti balik kampung tengok family aku.... ingatkan kalau cuti panjang ni rasa seronoklah kat kampung... tapi family mertua ajak pi cuti2 malaysia lak kat Terengganu.... hati den berbelah bagi sih..... tak join kesian pulak diorang dah excited nak ajak bercuti2... tak baik pulak kecikkan hati abah and mak mertua aku.... tapi aku rindu gak kat mak bapak aku.... nak amik cuti...aku tak bersedia lagi nak amik cuti rehat untuk sambung bercuti raya cina ni  takut ada kes2 emergency untuk anak aku nanti.... manalah tahu dia demam ke, pengasuh bercuti ke...
macamana nii....bak peribahasa "ditelan sakit tekak diluah banyak kuman" ohhh my mertua oh my family... dua-dua pihak aku sayang... eden pening ler....

No comments: