umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

26 January 2010

SeMUT OH SEMUt


nak main bowling gak


tengah menyanyi lagu stacy


rambutpun tak nak tumbuh2... bulu ketiak ayah paling lebat berbanding rambut umairah

masa hari minggu yang lepas... ayh and umairah bekejar2ran pakai pampers, aku masa tu dah tak larat sebab demam panas...tak tahulah kenapalah anak dara aku tu ligat semacam...kadang-kadang akupun tak larat nak melayan kerenah si anak dara sorang tu. oleh kerana ayah telah hilang tahap kesabarannya maka ayahpun menjerit..."semut...semut...gigit pampers dia ni..." tiba-tiba anak dara aku menangis bersungguh2... aku yang macam orang tak betul akibat demam bagun terus dari katil tengok si ayah and anak dara punya gelagat...

rupa2nya dia takut dengar perkataan SEMUT... aku tergelak pecah perut.. bukan dia kenalpun siapa semut tu... sekarang ni...kalau dia terlampau ligat sangat aku cuma sebut perkataan SEMUT jer..."SEMUT..O...SEMUT..." berebut lari selamatkan diri...huhuhu... anak dara aku makin banyak mulut.. garang macam pengetua sekolah tamil lah pulak... dah pandai sebut perkataan ayah, cucu(susu), pakde(pakcik dia), embah (bapak mertua aku), apa tu, nak, mi, wan(1), tuu(2), re(3)...pantang dengar lagu stacy je nak menari...seronok gak dengar dia dah pandai bercakap sikit2..mmmm tak lama lagi adalah aku kawan nak bergaduh mulut...yeyeyeyeyeyeye....

No comments: