umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

09 February 2010

adoiiiiyaaiiii

aku tengah sakit tekak pulak berjangkit dari mairah.... kepalapun dah rasa macam berat je... malam semalam mairah mengamuk masa tidur..maybe hidung tersumbat and batuk... dah bagi ubat tapi lambat nak kebah. sian dia... aku malam semalam betul2 tak terdaya nak bukak mata masa dia merengek tak boleh tidur, bila tersedar tengok dia tengah tidur peluk aku... sian mairah... ummi tak sedarlah sayang... dah tak larat nak bukak mata coz mairah meragam sakan... sorry ye... pagi ni aku pulak ada tanda2 jangkitan batuk and berat kepala otak... adoiiiyaaiiii minggu ni cuti raye cina pi terengganu pulak.. macamana kalau and mairah tak sihat lagi.... harap2 sihat ler amin...

sakit penghapus dosa.hehehehe

No comments: