umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

04 February 2010

Cerita Kedai Kopi (dia yang bermasaalah or aku yang bermasaalah)

geramnya hati aku... kenapa lah si dia cari pasal lagi dengan aku? aku dah pergi jauhpun masih nak canang cerita hal aku pada orang lain... apa masalah makhluk allah seorang ni? jangan sampai perang yang ke abad 200 lak...
aku rasa maybe dia dah tak ada kawan dan tak tahu nak cerita ape... so.. untuk menyedapkan cerita serta dirinya disanjungi maka dia ciptalah cerita mengenai aku pada orang lain.... harap2 orang yang mendengar cerita tupun janganlah percaya bulat2 kata orang munafik ni...sabar ajelah... kalau macam begini perangainya... aku tak berbaik semulapun tak ape... nasib dah jauh...
ya allah jauhkan lah aku dari orang sihir ni dan jauhkanlah aku dari cerita2 fitnahnya... semoga aman jiwaku amin.... siapa makan cili terasalah pedasnya... jangan nak buat aduan kat balai polis pulak huhuhuhu... aku pun ada bukti juga lagi ramai saksi tau.....
                    
susahnya bila ada kawan musuh dalam selimut ni... bahaya2... kenapa aku jumpa dia... sabar ella..sabar... allah bersam hamba2nya yang sabar... aku malas tul nak layan ahli sihir sorang ni..

cerita kedai kopi...cerita kedai kopi..
tiada hakim tiada saksi.. cerita sensasi di kedai kopi...
masing-masing ada masalah sendiri, masalah dunia, masalah peribadi

No comments: