umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

09 February 2010

family day KKLW

tajuk hari ni aku nak taip berkaitan dengan familyday yang dibuat di FRIM, Kepong pada hari sabtu 7/2/2010.. dengan bertemakan padang lecah dan panas terik.. aku bangun pukul seawal pukul 5pagi untuk berkhidmat sebagai AJK jer.... tapi banyak mengular huhuhuhu... aku,cik atie,kak zila and nanad bersama-sama menumpang kereta dayah..hubby and umairah duduk rumah tak dapat nak join sebab umairah batuk and selsema, so aku agak berat untuk membawanya sertai familyday tu, maka dengan hati yang suci dan redo hubby merelakan aku pi berpoya2 ke familyday bersama2 teman tapi mesra.....aku group OREN.... hidup OREN....hidup OREN... tapi group paling corot.... what everlah... tapi yang seronoknya ada artis jemputan tau nyah... ali mamak and aziz desa... depa memang kelakar giler... nasib aku tak giler....
familyday haritu santai and seronok tengok kawan2 masuk sukaneka... seronok gelakkan depa pun ada gak... nak buat macamana dah kelakar..aku gelaklah tak kan nak menagis pulak... huhuhu














 
 
























ini jelah gambar yang aku ada... lupa bawak kamera..tumpang kamera orang loooooooo... haiyak manyak lugi waaaa..ini gambarpun disumbangkan oleh Kak Yang dalam facebook dan telah di savekan dalam pendrive oleh Kak Yati sebab dia bukak Kak Yang punya facebook dan aku memohonnya untuk mensavekan gambar2 berkenaan... sedihkan.... dan juga sumbangan gambar dari ex-bos aku haizul azreen bhg pemantauan dulu...

No comments: