umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

04 March 2010

Bila UMAirah PAkai TUDung

tudung ni dihadiahkan oleh atuk sedara belah suami aku... dia nak tengok UMairah pakai tudung.. so akupun memakaikanlah si kecik ni dengan tudung hadiah tersebut... maka tersebutlah kisah sewaktu dia memakai tudung......

pertama kali memakainya... menangis...

kedua kalinya... boleh terima hakikat.......

kali ketiga... dah semakin berani memakai tudungnyer...

kali keempatnya.... sempat posing gitu

dan kali seterusnya... ummipun sama sibuk..

masa keluar jalan2 cari makan

naik basikal yang telah dihadiahkan oleh embah dan maktok sempena birthday ummi... terbalik tul lah... patut ummi yang dapat hadiah tapi mairah pun dapat juga... alhamdullilah...rejeki umairah..

heheheheeeeee

stokin dari mekah yang telah dihadiahkan oleh kawan mak sewaktu mengerjakan haji tahun lepas... terima kasih sebab ingat kat umairah.... stokin ni ciut sangat...

No comments: