umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

18 March 2010

Cinta Tikar Sejadah

cerita ni best sangat2... kalau korang tengok cerita ni mesti feelling abislah... cerita "CINTA TIKAR SEJADAH" ni ala-ala macam cerita "NUR KASIH" tapi cerita cinta tikar sejadah dekat TV ASTRO OASIS 106 je... kalau sesiapa yang menghayati cerita ni mesti tak sabar2 nak tengok banyak kali... susah aku nak ungkapkan cerita ni... kalau korang rasa teringin nak tengok memanglah teramat2 aku galakkan..

mestilah story berkenaan CINTA...GUMBIRA...KOMEDI...SEDIH dan banyak pengajaran dalam cerita ni... pelakon lak best2... Farid Kamil, Bob Lokman, Rafidah Ibrahim (macam muka Siti tur...) ishhh susahlah nak sinopsis kan story ni... apa kata korang tengok jelah cerita ni kat TV k.

No comments: