umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

16 March 2010

DiaLah TEman DiaLah SahaBat

29 mac 2010 ni my best friends aku (fadzilah) pergi menunaikan umrah bersama suami, and family mertua dia... entah kenapa tiba-tiba hati aku jadi sebak dan kenapa aku tiba2 rindukan dan terlalu rindukan dia... dah lama kami tak jumpa hanya sekadar telefon dan e-mail menghubungkan kami..
terlalu dan terlampau banyak kenangan manis dan pahit kami kongsi bersama. sekolah menengah SMKAB akan jadi kenangan untuk aku dan dia.... susah aku nak gambarkan betapa dia lah sahabat yang paling aku sanjungi dan hargai..

dialah teman dan sahabat aku yang bersama2 sewaktu susah dan senang... yang tak pernah rasa jemu bagi semangat dan nasihat sewaktu aku susah dan ketika aku dilanda kesedihan....kenapa masa begitu pantas sehinggakan aku terasa telah bertahun lamanya aku tak jumpa dia...


"Ya Allah aku doakan agar kau lindungilah sahabat yang aku sayangi dengan limpahan rezeki yang mulia dan senantiasa hidup aman dan bahagia..."
semoga kau selamat pergi dan selamat pulang sahabatku menunaikan Umrah bersama suami dan family mertua kau.. nanti ko doakan aku pulak untuk pergi menunaikan Umrah..

No comments: