umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

11 March 2010

party in my thummy

al kisah tersebutlah kisah... sambutan party buih hari jadi di hotel bertaraf 10 bintang..."BELIMBING CORNER" yang telah dihadiri oleh ahli2 panel yang berjiwa rakyat... enlazman, ahlan wahsalan(alan), siti fazilah, norhayati, rozilah, nadia hakimah, nurul nadia, nurhidayah, norlela dan aku yang jelita kuhkuhkuh
kami menikmati jamuan makan tengahari yang begitu enak dan lazat... tapi PETAI paling best... nyum nyum

lets go kita layan gambar2 yang berunsurkan skandel ni...

happy birthday anak yaakub yang ke 27 tahun..

alamak....apasal aku lupa pakai gigi palsu ni... camana nak makan kek ni... help me...!!!

baju biru ni saya basuh pakai shampoo rambut... emmm wanginye...


aku: sape curi Petai aku ni..!!!!
alan: tapi bukan aku ella...
eila: ye ke!!

alan: ramai orang cakap aku kalau dari tepi macam piere andre, belakang macam jihan miskin... perut macam din beramboi


nurul: agak-agaknyer sampai bila kita nak makan free kat sini ye tuan?
en. lazman: sampai kiamat ler
aku: ye ke!
inilah tempat yang kami tempah khas untuk makan tengahari
bukan setakat kedai je ada nama corner.. kami ni pun bergambar posing ber corner gak...
iye ke...

alan: agak2 nyer kalau kita curi mesin tebu ni kita kaya tak tuan?
en. lazman: kaya tu memanglah kaya... nanti kau dengan aku masuk penjara baru tahu...
alan: iye ke!
nanad: yeh..yeh...abah nak bagi duit.
en.lazman: banyaklah ko punya duit...aku nak keluarkan sikat rambut lah
alan: iye ke!

let's go kita balik anak-anak... mak hantar pi sekolah semula..
dayah: alamak mereka dah balik.. kenapa kita b'2 masih di sini?
lela: kejam mereka...aku baru nak kira tulang ikan ni... waaa waaa
rozilah: apalah korang berdua kecoh..akupun kena tinggal juga waaa waaa nak balik!!! tak pelah akupun nak kira berapa papan aku makan petai hari ni

Kek yang telah disponser oleh kengkawan-kawan

tara.... kad birthday yang ada kengkawan...

thanks semua...thanks belimbing corner

4 comments:

Yatie Ahmad said...

kehkehkeh..

stokinbusuk said...

ko kenapa kak ketawa-ketawa... nanti kita buat lagi party buih untuk orang2 birthday bulan 4. tapi siapa?

Yatie Ahmad said...

emmm...ko gi la siasat, ko kan inspektor sahab jaga hal ehwal pentadbiran krjn TW..huhu!!!

Siti Fazilah said...

lawak..lawak..

Bulan depan pulak..