umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

31 March 2010

Ulang Tahun Perkahwinanku

30.3.2010 (selasa) merupakan hari ulang tahun perkahwinan hamba bersama kekanda tercintun. kami mengambil cuti pada hari selasa dengan berfoya2 bersama anakanda tercintun ke tempat yang penuh misteri kuh..kuh..kuh..
seawal jam 8.00 pagi kami bergerak dari rumah ke tempat yang hendak dituju, bukannya apa..merancang perjalanan takut jem... roti tak bawaklah pulak..
tiba ditempat kejadian pada pukul sepuluh. pada awalnya kami merancang nak pi ke Sunway Lagoon dengan tiket yang dihadiahkan oleh sahabat kekandaku sempena Aniversary kami, tetapi hampa kerana hari selasa Sunway Lagoon ditutup pulak..huhuhu sedih sungguh.. maka bagi memastikan rancangan kami berjaya kami pergi ke tempat lain iaitu Wet World di Shah Alam.. nasib baik rezeki kami, kamilah orang pertama datang pada waktu itu, kami bertiga bermain2 air dengan begitu ghairah dan rakus...huhuhu.. aku dan anakanda tak puas main si suami dah penat memanggil naik kedarat untuk pulang sebab dah tengohari katonyo... mmmmmm..hajat baru nak naik gelungsur kanak2. tertunda dengar suara suami memanggil balik...
waktu tengah hari hajat hendak membawa anakanda ke Zoo negara tatapi jeng..jeng..jeng..jongang... hujan begitu lebat turun melanda ke bumi.. maka terbantutlah dan terkentutlah hasrat hati nak ke zoo. bagi mengelakkan hasrat anakanda dan aku terkubur maka sang kekanda mengambil langkah berjaga2 dengan membawa kami ke Aquaria KLCC... tercapai gak hasrat nak melihat or menziarah bebinatang2 ni... anakandalah yang paling gumbira sekali melihat binatang2..
kepada kekanda selamat menyambut ulang tahun perkahwinan kita yang ke tiga (3) ummi berdoa semoga hubungan kita kekal ke akhir hayat..kita murah lagi rezeki yang baik2... tambah anak ramai2...kita bina keluarga yang bahagia dan kita buktikan pada mereka yang kitapun boleh hidup bahagia walaupun kita hidup sederhana... i love u so much...muah..muah..muah..mmmbeekkkk..

kami baru bangun uarghhh... mengantuknya

umairah :ummi jom kita main jalan itik..quek..quek..quek..
ummi: tak nak.. nak jadi katak je... ong..ong..ong
ayah: tak payah..jadi je lembu..mooooo...moooo

ayah: ayah ada dua jari yang besar...
umairah : bla..bla..ayah bebel..tutup telinga

umairah: ayah..tunggu... janganlah merajuk.. kan kita nak mandi ni..
ayah: ayah nak berak ni... cepatlah mairah jalan.

alamak kapal selam sape yang tertinggal ni.. spongebob nye kot

ummi: kita senyum... chesss
umairah : sibuk tol ummi ni orang nak lalu ni dah lambat nak pi ofis ni... pon..pon..

ummi: cepatlah umai.. ummi nak main gelungsur tu.. mainlah sendiri kereta ni
umairah: kejaplah.. umai nak kencing dulu..please....

umairah: bercanda di pasir dan pantai kita bersama main air pancut
ummi: jangan nyanyi nanti ayah cemburu tu.. dah lah gambor dia tak ada, jangan macam tu tak baik..tak baik..

ummi: inilah harta pusaka yang ummi dan ayah nak beri pada umai.. terima ye nak
umairah: oh..tidak... kenapa harta ini..huk huk huk

dalam WET WORLD

keadaan hujan ketika hendak menuju ke KLCC..laluan SMART

penatnya mandi

jom kita tidur..hehehe

tolong... piranah...nak tengok kami...

jangan pandang belakang, di belakang ada ular..

ikan jerung yang banyak gigi.. pernah kah dia mengosok gigi? berjumpa doktor gigi? membuat gigi palsu?

ikan ini lebih besar dari suamiku..lebih besar dari kereta.. percaya atau tidak...

kami bukan cicak girl..

tara..tara..tara..kami nak pi berenang atas darat

belakang kami ada dinding..huhuhu tak ada tempat lain nak posing

apa hal ummi dengan ayah tu... buat malu aku je bergambor macamtu..

tidur lebih baik dari mendengar ummi and ayah mengumpat.. bagus..bagus

laparnyer balik berjalan... balik2 rumah ternampak buah kelapa.. kelapa pun tak pelah..

5 comments:

rozilah said...

huhuhu... baruku tahu kenapa dikau bercuti secara tiba2 pada hari tersebut... takper takper... dimaafkan...

stokinbusuk said...

aku terpaksa kak... aku terpaksa per dahulu..huhuhu..andainya aku pergi dulu sebelummu..ong..ong..

Yatie Ahmad said...

sila isi form hrmis ye anda monteng yooooo (bercanda ria xgajak cis)....kehkehkeh!!!

nadia hakimah said...

tima kasehhhh.....hahaha/...

stokinbusuk said...

nad apasal ko terima kasih pulak dok pahem aku dengan mu nih... takpo kak ti nanti den bawaok mu mandi dalam kolam anak den jo... jangan dok merajuk ye kak...