umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

21 April 2010

Al-Fatihah

AL-Fatihah buat mak kepada sahabat kita Nurul Nadia binti Mispan yang telah pulang ke rahmatullah pada 21/4/2010 hari Rabu.... semoga arwah ditempatkan bersama-sama orang yang beriman..
dan aku harap nurul tabah menghadapi dugaan hidup ini...kehilangan orang yang tersayang memang sukar untuk aku bayangkan... semoga Allah panjangkan umur mak dan bapak aku, mak dan abah mertuaku serta semua ahli keluargaku... insyaallah...
aku tak tahu bagaimana situasi aku bila berada di tempat nurul sekarang, aku tahu dia boleh laluinya.. harap dia tabah dan sentiasa tak lekang mendoakan maknya...

Al-fatihah sekali lagi untuknya......

1 comment:

Siti Fazilah said...

semoga nurul tabah menghadapi dugaan ni..