umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

28 April 2010

Ke manak Kitak... My public holidays

cuti hujung minggu lepas kami pi Sunway Lagoon... suamiku dapat tiket percuma bersempena birthdaynya... wah! aku teruja... baik sungguh insan yang memberi hadiah tiket itu... huhuhuhu


hilang segala tension di kapala... tapi badan penat giler... aku tak lepaskan peluang bermain permainan yang macam2 tapi tak dapat nak terokai sepenuhnya sebab hujan petang waktu itu... ada permainan indoor and outdoor serta ada zoo mini, dan permain2 extreme....tapi memang seronok... jom layan gambar2 kami... zassssssss


gelang yang perlu dipakai sentiasa di dalam Sunway Lagoon


apa-apa hal posing dulu yek...


dihadapan pintu masuk zoo mini.. dengan2 pelampung aku bawak...


cik mairah and botol susu berlatar belakangkan batu batuan


seumpama...rama-rama...


letih kaki ni... bila nak mandi lak... ummi...


ini burung merak


kamilah tupai terbang..kwang..kwang..


kudaku lari gagah berani...


burung... nak minta duit sikit... nak masuk tandas ni..


posing lagi yek


jom kita mandi..yeha....yeha...


macam tepi pantai kan... tapi bukan..


carilah aku...


berenang lagi...iyah..iyah..


peta nak balik rumah...kami sesat dah ni


ingin mencuba? memang ngeri naik motor ni masuk hutan


cik mairah penat tunggu ayah hilang kemana


pon..pon..pon..


go-kart


memanah mak nyah..benci tau...auw...


opsss perutku seksi sekali


nak makan...kami nak makan...


beruang : hai saya beruang jantan...
aku: oh tidak...tolong-tolong...saya isteri orang... dimana suamiku...


si suami: cik harimau...nampak tak isteri saya?
harimau: oh... dia kena ngurat dengan beruang tadi..
si suami: APA!


naik kuda pusing-pusing...cik mairah pening abis ummi and ayah kena marah..


sedara siapa ni?

tinggal kepala dan kaki je.... kesian...kesian...

No comments: