umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

06 April 2010

kemana?

tara...mana mereka pergi? ini bukan hari cuti ye kengkawan tapi hari perhimpunan so mereka2 telah merajinkan diri mendengar taklimat dengan sepenuh jiwa raga.. cayalah kengkawan...

hallooooooooo...... mana pi depa ni aik...boleh bergurau pulak mereka...hikhikhik

cuba cari ada binatang peliharan tak kat sini like cik tikus or cik lipas..manalah tahu dia main sembunyi2 ke..ialah kan tak ada orang... maka mereka nekad membuat pesta parti buih!!!!

so yang tinggal cuma aku and kak yus je... kak yus tak larat kesian dia... aku pulak tak berapa nak sihat.. entahlah maybe kesan dari memakan ubat resdung permata hijrah tu mata , hidung and tekak aku jadi sakit... mata aku tak boleh tengok komputer lama sangat hidung lak berdenyut2 tekak pulak sentiasa berlendir..apakah ini kesan sampingan memakan ubat resdung tersebut... aku tak tahan tapi nak baik punya pasal aku kena redo... sekarang ni aku cuma makan sebiji pagi and sebiji malam... tak sabar nak tunggu resdung aku hilang... arggghhhh help my self...sabar ella..sabar ella...

setiap penyakit itu penghapus dosa..huhuhuhu

No comments: