umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

06 April 2010

sambutan ulang tahun perkahwinanku lagi... yeehaaa

minggu lepas aku menyambut sekali lagi hari perkahwinanku bersama-sama family mertuaku.. terharu sangat2 diaorang datang dari kampung just nak sambut hari perkahwinan kami je... aku hargai sungguh usaha2 mereka semua.. huhuhuhu... tapi aku je menanhantu jahat hukhukhuk..


2 tahun lepas diaorang sambut gak tapi kitaorang ada kat kampung.. tak sangka untuk ulang tahun yg ke-3 ni mereka pakat ramai2 datang KL...

tengok ni umairah potong kek.. hemmm jangan jealous ye ummi and ayah...

inilah jamuan sambutan ulang tahun perkahwinanku aku

family mertuaku yang tercintan-cintun...sporting and morting

membaca kata2 hikmah yang diberikan oleh father and mother in law aku... sayu membaca kata2 nasihat mereka

inilah hadiah2 kami..peace!!!!

terima kasih semua...

Datuk 'A' bersama2 hadiah yang dimenangi..huhuhu..

terima kasih abah, mak, mak long, pak long, giegi and ijat..doakan ella, wan and umairah panjang umur dan murah rezeki serta bahagia akhirat dan dunia...

insanyallah aku akan menjadi isteri, anak, dan ummi yang terbaik...
semoga allah melimpahkan rezeki yang terbaik untuk aku sekeluarga dan dikurniakan keluarga yang baik sepanjang masa
aaaaaammiinnnnnnnn ya rabal alaminn

No comments: