umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

15 April 2010

Wa kena BEB!

pada suatu pagi yang hening dan damai... sewaktu sebuah kumpulan anak-anak dara yang cun-cun belaka (aku,k.eiyla,EO,lela and dayah sedang menikmati sarapan di pantry TW dengan mendengar pelbagai gosip dan sedang leka menganyam ketupat(mengumpat ler..)

kami berbuah dengan rakus dan berlagaknya... tiba-tiba dikejutkan dengan satu bom yang kuat dari pembaling bom yang diimport dari perak.....(kak yati!)

"Hurry up! KSU datang nak buat spot chek!"

bertempiran lari anak-anak dara cun-cun belaka menyelamatkan diri...ada yang terjun kerusi..terjun meja...terjun bangunan dan lain-lain... sampai EO kena serangan jantung..auotomatik semua manusia hilang sekelip mata di pantry tadi..akupun merasai hairan..


yang pelik juga sewaktu menyelamatkan diri tiba-tiba Cik Siti Fazilah terus bersuara:

"Kenapa ni... KSU datang ye.."

aku jadi bengong seketika sebabnya dia tak tahu kenapa dia kena ikut lari juga..ish...ish.. jiwa terkacau dia ni... or tertelan coco collagen..


nenek tua yang pakai tongkatpun boleh berlari... orang buta terus jadi celek.. bila dengar ayat kak ti tu... kau sungguh kejam kak ti... nasib tak ada sesiapa yang mati tercekik..kami semua terkena betul...WA KENA BEB!!!

4 comments:

rozilah said...

hahahaha... jiwa kacau...

Yatie Ahmad said...

huahuahua...cian korang...

ana said...

hahaa...semua terkena kan...sib baik x kojol pg td...

stokinbusuk said...

bulu mata palsupun ikut terkejut juga...