umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

20 May 2010

Bila hari-hariku membosankan.....

Tak ada apa yang menarik untuk aku buat petang hari kejadian... aku tak tahu nak sakat siapa... nak buat jahatpun malas... hari malas sedunia aku ni... nak snap gambor..handphone aku kamera asik rosak je sejak azali... so pinjam handphone baru kak yati... suka hati akulah kan... aku kan jiran ...kuh..kuh..kuh..




Gambar perempuan tiga suku... aku malas..malas...dan malas... berat tulang..berat punggung..berat otak.. hangin je..mmmm
 to kak tie... terima kasih snap gambor aku yang jelita ni... aku saja nak test handphone baru dia... handphone aku dah patut masuk muzium or arkib...tapi...banyak jasa ooooo...

oh suamiku... bila nak belikan aku handphone baru ni...
oh suamiku... tak simpati ke terhadap isterimu yang tiga suku ni..
oh suamiku... jangan dikau belikan daku public phone sudah..
oh suamiku... blackberry or blueberry pun tak pe...
oh suamiku... jangan dikau berkata 'tunggu anak no.4 baru dapat handphone baru ye ummi'    rasa mau gugur segala kutu-kutu dikepala..

1 comment:

Siti Fazilah said...

kah kah kah kah....