umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

02 June 2010

AKu Jahat!!!

semalam aku marah cik mairah... aku geram sangat sebab dia muntah.... cik mairah sekarang payah sangat nak makan... bila makan muntah pulak... muntah yang banyak sangat... aku marah + sedih sebab dah berusaha bagi dia makan tapi....... dia muntah pulak.... aku nak cik mairah membesar dengan sihat, makan dan minum yang sempurna tapi cik mairah mendukacitakan aku...

aku menangis dalam bilik .. akupun tahu kenapa aku sensitif sangat malam tadi....cik mairah masuk bilik... terus terpa ke arah aku..'mi....nape...ayah...mi ngis..' (ummi kenapa... ayah  ummi menangis (aku translitkan bahasa cik mairah)) makin lebat air mata aku turun dengar cik mairah tegur..

aku peluk dia erat2 dukung dia... cik mairahpun balas pelukan aku terus tak nak turun2...

aku bukannya apa...aku nak jadi ummi yang terbaik untuk cik mairah tapi kekadang terlepas juga mulut nak marah dia, terlepas gak tangan nak babab punggung dia...... aku sedih sekarang ni cik mairah tak nak makan walau di bagi ubat vitamin... aku sedih sebab marahkan dia.. aku sedih bila dia balas pelukan aku malam tadi siap sapu airmata aku lagi... hari ni pulak terasa rindu sangat kat dia...

1 comment:

Yatie Ahmad said...

ella, jgn paksa anak ikut kemahuan kita...kak ti dah lalui saat itu... farish xmau mkn hanya bergantung khasiat minum susu semata, sekarang stelah berusia 3 thn baru dia mau mkn dan mintak nak makan itu ini...

sabar banyak2...kasi deco2 tarik perhatian dia ye..