umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

30 June 2010

bandar ICT

kita ronda2 ke bandar ICT yang berwarna warni








banyak lagi gambornyer... tapi aku tengah malas sedunia hari ni nak menguploadkan gambornyer...  kalau pi hari sabtu or ahad memang ramai orang... bergesel2 bahu kalau jalan... tak berapa sesuai nak bawak baby sebab kawasan tu kawasan baru dan banyak debu... masuk parkingpun kabur sebab banyak debu... kitaorg parking tingkat atas sekali..... kalau nak bawak baby kena fikir dulu nak pi or tak lagipun tak berapa banyak sangat lampu2 replika yg cantik2... kalau nak diberi bintang aku bagi 3/5 je...... just nak cuci2 mata ok jer.....

No comments: