umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

16 June 2010

Cik Mairah Sudah Bagun

Pagi tadi sedang bersiap2 nak pi kerja tetiba ada orang ketuk pintu... bukak pintu rupa2nyer cik mairah... dengan mata yg terpisat2 memandang aku... 'mi gi work ye' dengan mulut2 senget bercakap........ 'mi...yah ne?' sibuk tanya ayah dia pulak......aku tunjuk pintu bilik air..ayah tengah mandi... biasanya cik mairah jarang bangun pagi2 kalau hantar pi rumah pengasuhpun dia still tidur lagi tapi pagi tadi terajin lak nak bangun pagi
aku gelak tengok cik mairah jalan huyu hayang sambil gosok mata panjat katil untuk baring tengok aku bersiap... pandai dah anak ummi ni...

membelek buku ayah yang tak habis2 dibaca...

malu muka bangun tidor kena snap

kekadang... naluri hati ibu aku ni...terlalu sensetif...nak menitis air mata je tanpa sebab bila tengok cik mairah.. aku terlalu sayangkan dia..terlalu sangat... begini rupanya rasa tatakala bila diri sendiri menjadi ibu..

No comments: