umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

07 June 2010

Hari Kurang Bernasib Baik...'OH MY 3G'

semalam hari ahad....pergi klinik sebab cik mairah tak sihat.... aku dah tak tahan nak terkucil... minta en..suami teman sebab bilik air tu menyeramkan, sedang aku menikmati saat-saat terkucil tetiba sewaktu nak memakai semula seluar 'HANDPHONE 3G' aku boleh pulak tergelincir masuk dalam lubang tandas bilik air itu....

aku menjerit sekuat hati... 'arghhhhhh.... handphone ummi...!!!' diiringi dengan tangisan... aku tak peduli..aku nangis juga lantak orang nak cakap apa... tapi cik mairah lak yang over2 nangis sampai teresak-esak..simpati pada aku kot sebab handphone jatuh lubang..

"ayah ambik juga handset ummi tu... ummi nak handset ummi...amik juga..!!'
cik suami dengan muka yang tebal...seluk dalam lubang jamban tu tapi tak dapat.... dah hilang... ooohhhhhhhhh sedih gila... tapi endingnya cik suami boleh berkata..

'nanti kita beli handphone baru ye...'
dalam hati berbunga riang tapi sedih handphone 3G aku yang banyak berjasa itu telah hilang... mungkin ini rezeki aku dapat handphone baru...tapi rezeki yang time2 tak ada gaji... tak dapatlah nak beli yang ada kamera gak... perlukah aku beli handphone yang sama macam mantan handphone 3G aku tu? mmmmmmmmmm tak apalah janji ada handphone untuk kesenangan aku...

oh my 3G ...bersemadilah dikau dengan aman di dalam lubang tandas klinik india itu...ampunkan segala kesalahan daku... akan aku kenang dikau sehingga akhir hayat..uhuhuhuhuhu

semalam aku menangis ada 2 sebab...

sebab yg Pertama - Handset aku jatuh masuk lubang tandas... banyak no kawan2 dalam tu...

sebab yg Kedua - Dapat beli handset baru juga akhirnya...tapi time2 tak ada gaji...wah sedih juga....

wah.......sedih....wah...waaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

3 comments:

rozilah said...

kak ti dah offer tu... terima je la... huhuhuhu...

stokinbusuk said...

kak tie perli ke ape? huhuhu daku sedih ni....

rozilah said...

die bukan perli ar... die serius tu...