umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

09 July 2010

Gambar Kenangan

tak lama lagi raya nak menjelma..sebelum raya menjelma dulu bulan puasa... tak sangka dah masuk tahun keempat aku beraya bersama keluarga tercinta... insyaallah semoga aku dan keluarga aku yg tercinta panjang umur dan murah rezeki untuk beraya bersama2 lagi... hope raya tahun ni lagi meriah ... tahun ni raya di rumah family aku pulak.... kat mana2 pun best... rumah mertuapun best... tahun ni cik mairah dah pandai jalan...jadi senanglah kami tak payah dukung beliau kalau nak kemana-mana...

tak sabar nak main mercun... aku masa pregnant dulupun sempat main mercun, bakar mercun tak ingat dunia... bapak mertua aku yang paling seram tengok mak buyung sibuk main mercun... hope tahun ni dapat main lebih banyak mercun...huhu seronoknya...

RAYA TAHUN PERTAMA KAMI MASIH PENGANTIN BARU


RAYA TAHUN KEDUA AKU BERBADAN DUA (PREGNANT 8 BULAN)


RAYA TAHUN KETIGA KAMI BERTIGA 
(baju hijau tu anak buah aku... dia cakap dia makwe suami aku...kecik2 dah pandai, tak lekang dari suamiku...macam2 tul budak tu)

No comments: