umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

22 July 2010

Kat mana2 pun boleh tidur zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

aku bukan dera anak aku ye... tapi dia yang membawa diri melakukan sendiri apa yang ingin dia lakukan... letih mulut membebel...kering air liur keluar... nak marah budak kecik ni yang tak mau dengar kata si ummi

suruh tidur dalam bilik tapi dia pergi ambil bakul baju aku tidur dalam tu...
penat aku and en suami pujuk masuk bilik tidur tapi.........jawapannyer 'nanak'
geram ada...gelihatipun ada...

mairah jom masuk bilik tidur...
'nanak'

muka berlagak tul...bangga agaknya... tidur dalam bakul baju..

No comments: