umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

09 July 2010

My UpiN IpiN

Masa aku tengah pregnant dulu...aku suka sangat tengok cerita kartun upin ipin, Mr bean ...sekali bila anak dah keluar dia pulak ikut jejak langkah aku peminat setia Mr bean and upin ipin... tahu time bila cerita tu start... sekarang ni bila amik dia dari umah pengasuh je sampai rumah terus pi komputer pak de suruh bukak upin ipin... letih nyer... malam tengok lagi kartun tu kat tv.. aku naik hafal skrip cerita tu..

bak kata jarjit..kawan si upin ipin

dua tiga kucing lari
dua tiga kucing mari
hehehehe mana mau pergi..







No comments: