umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

22 July 2010

Sketsa JKMPPK

pada 20/7/2010 telah berlangsungnyer mesyuarat JKMPPK unit cik Qaseh.. maka segerombolan gadis2 cun telah merelakan diri untuk menjadi urusetia di pesta tersebut... pelbagai perkara pelik telah terjadi sewaktu disana..antaranyer ialah... pandang di bawah..
*
*
*
*
*
*

mera name Rozilah...amma... berdirinya saya disini adalah kerana tak ada kerusi nak duduk.. sebab tu saya berdiri... salah ke saya berdiri? kenapa semua orang tengok saya berdiri? renci tul...

K.Zila: Nama saya ro....rozilah... nama puan siapa? handsome lelaki sebelah ni... suami puan ke? tadi butang baju saya terjatuh ada nampak tak? kalau saya nak pinjam butang baju puan boleh? bolehlah... kalau tak saya bertukar jadi Ben 10...bolehlah...nak juga...wawawawa
Patung: giler ke ape dia ni...aku kan patung mana boleh cakap...renci tul...sekali aku sergah kang mencecet lari...huhuhu

aku: tengok..mereka berdua adalah peminatku... nak mintak no tel pulak tu..isyh... syok nyer...
Ct Fazilah: saya suka iklan yg awak lakonkan tu...saya suka... dah banyak gambar awak saya potong        tampal di pintu dapur, di pintu bilik...dan semua pintu lah...
Cik Qaseh: alamak...time ni lah hanphone rosak... aku nak tangkap gambor dia ni... alamak terlepas nak bergambor ni... arghhhh... tension..
Patung: eleh... kita yang cun2 kat belakang ni tak pandang pun... renci tul...

 kami semua sepakat dikampung hai pening lalat...mengucapkan kan selamat pengantin baru...

 K.Zila: letih senyum... tak boleh ke kalau menangis ke...menguap ke...merangkak ke...mengembek ke? mengaum ke? apa2 jelah...
aku: masalah betul mak Ben 10 ni... cakap sorang2... meremang bulu kaki aku...isyh...duduk jauh2lah.. aku buat2 pekak lah... lalalalalalalalala

K.zila: ok dah tamat mesyuarat JMPKK ni.. oi..kawan2 cepat berdiri tegak... mari kita ramai2 nyayi lagu negaraku dan lagu enjit2 semut... cepatlah berdiri.... mana korang hilang ni? ok tak pe... kalau korang tak nak nyanyi biar aku je nyanyi sorang...huhuhu....enjit2 semut siapa sakit jumpa doktor wawawaaaaaaaa aku tak nak kawan korang semua... malulah aku berdiri tegak sorang2 kat sini..
kawan2: kenapalah mak Ben 10 ni? orang semua dah balik dia sibuk nak test vokal kat atas... masalah tul... malu2 baik kitaorg cabut...nyanyi lagu enjit2 semut... tak gempak langsung... nyanyilah dangdut baru power..

3 comments:

Siti Fazilah said...

gile..gile..

Jilah said...

ni sketsa JKMPPK ke sketsa mak Ben10?... adeh...

stokinbusuk said...

sape giler? ooooooo siti fazilah giler... dah lama tau...sabar ye..ini semua dugaan allah...

kak jilah.... dua2 sekali..cerita mak ben 10 di JKMPPK heheheheee