umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

04 August 2010

kAU PerGI JUaaaaaa waaaaa waaaa

gambar di bawah bukan ikan perkasam tau tapi.................. ikan puyu aku mati sewaktu aku sibuk bekemas nak balik kg... hari jumaat 30/7/2010 jam 7.30 mlm.... mati di dalam akuarium.. sedihnyer.... aku terkejut kenapa puyu aku tak berenang2 seperti biasa bila aku amati rupa2 arwah telah meninggal dunia... waa waa sedih... tapi.... Mr husband berjanji mahu membelikan aku ikan puyu baru...

Mr husband cakap ikan ni mati sebab sesak nafas...paru2 dia masuk air..
siap suruh aku goreng supaya puyu tu kekal dalam darah daging aku..ooohhhhhh sakitnya otak dengar kejujuran Mr husband aku tu...

tapikan mata dia tak kelabu lagi... Mr husband cakap dia mati dalam iman...
aku kebumikan dalam plastik dan Mr husband terus buang dalam tong sampah...
tragedi hari jumaat

No comments: