umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

24 August 2010

Mairah dah amik lesen kereta???

suspen jekan.... umurpun tak cukup mumaiz lagi nak amik lesen keta...  lesen keta mainan yg di control oleh ayah boleh lah... minggu lepas merayau2 mencari barang di carrefour cheras... belakang jusco cheras... tetiba cik mairah boleh nampak lak keta ni...  layan kan aje kerenah dia dari mengamuk tak dapat naik keta tersebut...

bayaran untuk 5 minit bermain kereta ni ialah RM2

nasib kereta ni boleh dicontrol dari jauh... taklah dia bawak ketempat yg tak tentu hala.
(dalam erti kata tak penat aku nak kejar)

ada muzik lagi..cik mairah siap joget dalam kereta..

 

No comments: