umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

24 August 2010

nak kemana tu puan shaun sheep?

seminggu sebelum puasa kami ajak cik mairah jalan2 di zoo negara... biar dia kenal sikit bebinatang2 yg terwujud dalam dunia ni, 3 jam juga dalam zoo tu... letih banget(sangat) nasib belum berpuasa lagi waktu itu..  aku lak malas nak tangkap gambor sebab sibuk tengok binatang ni... sedara aku si kambing pun ada gak dalam zoo...huhuhu




PeSAnaN biLa MeLAwaT ZoO nEGaRa

1. sila bawak stroller untuk anak2 anda sebab kita tak tahu berapa jam di dalam tu...dan kawasan tu terlalu luas... penat nak dukung jer..

2. sila bawak air atau apa2 jelah untuk korang makan bukan untuk bebinatang2 tu yer... kat dalam tu mahal belaka..burger goreng bodoh2 pun RM4.00

3. sila bawak payung kecil, kipas kecil, kipas satay atau seumpamanya... sebab panas dan ada ketikanya hujan... masa aku pi tu hujan sekejap

3. sila pastikan pakai kasut yang sesuai... tak payah pakai kasut tumit tinggi... tak larat nak jalan ooiiii... aku pakai capal pun tak larat nak menapak... lagipun kawasan tu berbukit2

4. sila pastikan datang awal dalam kul 10.00 pagi ker sebab petang takut hujan... nasib hari tu aku pi awal, petang dah mendung giler, angin kuat..macam dalam hutan rimba tau, kesian orang yg datang lambat dapat tengok kejap je...

5. sila pastikan korang beli waffle yg dijual dipintu sebelum keluar dari zoo tu, waffle dia sedap! garing! rangup! coklat+kacang nyer sungguh lazat, rasa lain dari yg lain so special!!!!!!!!!!!!!!.... rugi beli satu... nak masuk balik dah tak boleh... oh waffle zoooooooo... nyum..nyum...

No comments: