umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

10 August 2010

TaK ADa PerASaaN

setiap kali baca suratkhabar mesti ada cerita tentang pembuangan bayi... kenapa? aku naik bosan,geram,marah and sakit hati kat manusia macam binatang ni... kalaulah aku banyak duit aku buat satu tempat perlindungan untuk diaorg... tapi....aku tak mampu nak ada duit sebanyak tu...

sampai bila kes pembunuhan bayi ni akan berakhir dan sampai bila mereka yg macam iblis dan binatang ni nak insaf... korang dahlah buat dosa buat anak luar nikah...lepas tu bunuh and buang pulak macam bangkai binatang... berdosa2lah korang buat... kenapa?

korang tahu tak ramai orang yang kat luar tu yang baik hati dan jujur mahukan anak... korang tak rasa menyesal ke?...

Ya allah... kalaulah aku punyai duit dan keyakinan dalam hati insyaallah akan aku bina tempat perlindungan untuk bayi2 terbuang ni daripada aku mendengar cerita mereka yang tak berdosa ni mati dibuang merata2..

sebak hati ni... aku tak sanggup nak baca... Ya Allah aku tahu kanak2 yang mati ini akan menjadi bidadari di syurgamu tapi hati aku sebak dan tak terdaya melihat mayatnya terbujur kaku.... kau ampunkanlah umat2 mu yang terpesong dari akidah... berilah petunjuk kepada mereka....

No comments: