umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

24 September 2010

Keadaan Hari Kejadian...

Entah apa aku nak merepek dlm entry kali ni... 
orang ramai dah becerita pasal hari rayerkan. so akupun nak cerita sikitlah rayer aku tahun ni... tahun ni sepatutnya giliran beraya dirumah En. Marjom iaitu bapak akulah tapi tahun ni rayer pertama di rumah mertua aku sebab kakak ipar aku beraya di Sabah rumah mertua dia... aku kesian kat mak mertua aku so akupun ubah jadual rayer pertama dirumah mertua... poyo je aku yek... sama je meriahnyer raya kat mana2, yang penting aku happy, cik mairah happy dan en wan happy...


rayer cuti 12 hari termasuk sabtu, ahad dan hari 1 Malaysia... puas jugalah lama2 kat kampung, lepas rindu gak kat family aku... seronoknya rayer tahun ni bila aku tengok cik mairah dapat banyak duit raya....hohohoho... balik kampung kali ni ramai yang berhati  mulia dan murni menjaga cik mairah... dari adik ipar aku hingga kakak2 aku dan anak2 buah aku semua rajin melayan cik mairah so aku dan suami goyang kaki heheheeeeee, sempat gak main mercun bila ada orang jaga cik mairah tur...


rayer tahun ni jugak dapat pergi rumah kengkawan... kira reunion rayerlah tahun ni...biasalah ketua mestilah laki aku juga yang handle...aku merangkap PA(Pengasuh Anak) heheheeee, ramai gak yang join 12 rumah kitaorg serbu... dari pagi sampai malam... tak ke kengkang dibuatnya... aku dah macam perempuan tak betul melayan kerenah cik mairah yang tak reti duduk diam... habis semua pintu rumah orang dia pergi nak ditutup... dengan semangat yang sakit perut aku teruskan gak aktiviti beraya tur... mana tak sakit perut... minum air gas, kuih macam2 rasa, cerit berit pun ada diwaktu itur... tapi nasib beli pil POCAI... 


malas dah aku nak bercerita macam nenek kebaya... nak tunjuk gamborpun tak banyak mana gambor aku snap.... tengok ajelah gambor2 yang tak tentu arah ni k... 

family mertua aku

posing timur barat

posing paling sopan 

cik mairah yang kecoh bersama lelaki2 yang suka membuli aku

tak dapat buli aku..diaorang buli anak aku...ayah cik mairah pun 2x5 jer

sepupu belah suami aku ler ni... kitaorg je yang dah kawin dulu... 
so diaorg cakap kitaorg dah tua..

aku ke poyo? atau dia?

1 comment:

Jilah said...

sama2 poyo... hahaha... (dalam gambar sahaja)...