umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

28 September 2010

majlis kawin kawan kami

majlis berlangsung di ampang, kami datangpun dah lewat pukul 3.00 petang baru sampai... catering dah kemas2 nak balik...mmmmmmmmmmm bosannyer pergi majlis kawin dekat bandar ni cepat nor habis, biasalah buat kat dewan... nama je majlis kawin kawan kami tapi aku tak hambikpun gambor si pengantin tur... tetiba malas nak hambik gambar mereka..so aku hambik gambar pengantin lama ni...


No comments: