umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

20 October 2010

melepaskan keluhan

semalam balik keja... aku terkejut kecik sebab ada empat bonggol dibuat di kawasan taman perumahan aku sebab nak elak kereta bawak laju di taman aku. memang aku tak nafikan baik kereta ke, motor ke, basikal ke memang laju kalau lalu lintas taman aku tu nak kejar apapun aku tak tahu.. kadang2 takut nak ajak cik mairah jalan2 beriadah waktu petang. mmmm
jgn tak tahu ada pulak orang komplen bonggol banyaklah... bonggol tinggilah.. habistu yg korang bawak laju2 sape suruh? bodoh ye tak tahu kawasan tu taman perumahan? bodoh ye tak tahu kalau2 ada budak2 main kat situ... bagus gak bonggol tercipta dikawasan  taman aku tu... kakak yg naik kereta persona warna unggu no plat CCD 1947 yang bawak laju bagai orang giler dah tak lalu taman tur... lalu taman belakang lak..heeeee padan muka kau perempuan! macam kau sorang pandai bawak kereta laju2.. nak laju2 pilah litar sepang..cit pooorahaahhh! lepas tu berlagak lak!
kepada pembawa kereta yang ketagih bawak kereta laju2 macam ribut tu padan muka korang, tak dapatlah korang nak tunjuk tera lagi kat taman aku tur kwang..kwang..kwang..

No comments: