umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

18 October 2010

selamat ulang tahun anakku 17/10/2010

17/10/2010 ahad adalah ulang tahun Nur Hannah Umairah yg ke 2 tahun..mmmm dah besar anak ummi.. 
embah, mak tok, mak long dan maman sanggup datang dari kampung semata2 nak sambut birthday mairah... ummi sangat2 terharu... umairah tiada apa yang boleh ganti kasih sayang ummi dan ayah untuk umairah, umairahlah nyawa ummi dan ayah... 
disaat dikau senyum,menangis,ketawa,merajuk,marah,memberontak,loyar buruk... itulah warna warni dalam hidup ummi dan ayah..kini bila dikau sudah berusia 2 tahun ummi rasa macam sekejap sangat. 
bermacam2 dugaan yg ummi dan ayah hadapi ketika ingin memilikimu dan menanti kehadiranmu dan bila lahirnya dikau Nur Hannah Umairah, hidup ummi dan ayah berubah, satu kehidupan yang amat indah.. biarlah orang nak kata anak ummi ni apa sekalipun hodoh ke, buruk ke, tak comel ke,  yang penting dikau adalah zuriat ummi dan ayah. 

Selamat Hari Jadi Sayangku Nur Hannah Umairah

Ya Allah~
engkau jadikanlah anak aku seorang anak yg soleha,
anak yg sentiasa utamankan keluarga,
anak yg sentiasa sayangkan ummi dan ayah,
anak yg sentiasa hormati org tua,
anak yg sentiasa disayangi dan disenangi oleh keluarga,
anak yg sentiasa dilimpahi dgn rezeki yg baik2,
anak yg sentiasa tabah dgn dugaan yg mendatang,
anak yg berjaya dunia dan akhirat,
amin...ya rabal alamin






tak sangka mak dan opah (pengasuh) sambut birthday mairah juga petang semalam, patutlah mak dan opah bersungguh2 suruh kita semua datang ke rumah opah rupa2nya mereka semua nak sambut birthday mairah, terima kasih mak...terima kasih opah...terima kasih semua...sebab raikan hari jadi mairah..ummi terharu sangat...







2 comments:

Siti Fazilah said...

Selamat Ulang Tahun ke-2 Nur Hannah Umairah.. doa antie semoga mairah sentiasa sihat, murah senyuman & tak lupa jasa insan2 yg sentiasa menyayangi mairah..

stokinbusuk said...

terima kasih auntie eila... love u so much..muah..muah..