umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

23 March 2011

Alhamdullilah...

Alhamdullilah... syukur pada Allah SWT sebab kakak and abg ipar aku dah sampai di KLIA dari mengerjakan ibadah umrah selama seminggu lebih... happy je tengok muka mereka berdua.. syukur sangat mereka dapat menjejakkan kaki ke situ... betapa seronoknya melihat kakak aku bercerita tentang keindahan serta pengalaman2 sewaktu disana... walaupun muka masing2 keletihan tapi bercerita tak berhenti2...banyak iktibar untuk aku renungkan dan hayati bersama dari cerita2 mereka.. ada yang menganggap umrah ni just pergi jalan2 bershopping2 tanpa mengejarkan benda yang hakiki iaitu perbanyakkan membuat amal ibadah di tanah suci....


syukur juga kakak and abg ipar aku dapat melakukan ibadah umrah mereka dengan sempurna... bila pula giliran aku dan en. suami dapat menjejaki kaki ke sana untuk melihat sendiri rumah Allah SWT... semoga ada rezeki yang terbaik untuk aku kesana..


balik dari KLIA, singgah jap kedai makan.. baca doa kesyukuran sikit sebab mereka selamat pulang.. tengah makan pun bercerita lagi tentang keseronokkan di tanah suci tu.. aku jadi happy sangat dengar cerita2 mereka.. tak puas dengar cerita mereka...rasa tak sabor nak kumpul duit banyak2 pergi umrah, kalau ada rezeki lebih boleh pergi haji pulak amin.... harap Allah permudahkan juga impian dan harapan aku ni.. 

No comments: