umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

07 March 2011

hAtI inI MAKin SaYU

mmm kenapa hati aku sentiasa gundah gulana? memikirkan apa akan jadi pada diri aku untuk hari2 yang mendatang... segala impian dah keinginan aku masih lagi tak tercapai2, sedih,kecewa,patah hati dah menjadi lumrah aku untuk tempuhinya... nak diluah tapi tak tahu bagaimana... perasaan cemburu dan rendah diri sentiasa difikiran... orang sekeliling tak akan faham warna2 yang bermain dalam fikiran dan hati aku.. sedih,sedih dan sedih..

huh... berat sungguh fikiran ini memikirkan aku masih di takuk yang lama... amat payah dan mustahil untuk aku berganjak ke arah yang lebih baik.. aku dah cuba tapi gagal... aku cuba lagi tapi gagal jua... rasa macam hati ni dirobek2 dengan pisau gillet je..

mungkin Allah merancang yang lebih baik untuk aku... aku mesti tanamkan dalam diri sifat positif aku.. mugkin semua impian aku itu bukan rezeki aku.. redo ella..redo...

No comments: