umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

17 March 2011

pemalas aku ni

kalau balik kerja je mesti kepala otak jem bukan sebab apa pun.. sebab memikir nak masak apa... aku bosan gak asik makan masakan aku je.. teringin gak kalau2 chef wan tu datang rumah masakan untuk aku sekeluarga... itupun kalau heheeeee...nak masak best2 aku ni bukan lah kategori wanita hebat masak... aku ni gred 'F' bab masak memasak ni... masak ikut suka hati je.. sedap tak sedap aku paksa juga en.suami and adik ipar aku tu makan... nak komplin pun dalam hati je tau..jangan luah kat mulut nanti ada yang makan plastik sampah kang heheheeeee...

bila dah malas, otak tak ada modal untuk fikir menu maka aku menyuarakan hasrat pada en.suami beli burger je untuk kita ber empat..

'yang beli burger je ari ni boleh... ummi malas nak masak...'
'ok..boleh je'
dalam hati berbunge2 gembira... yeh..yeh... aku makin pemalas..
mamai...ummi malas masak..ada faham!.. makan je burger ni.. kita gemuk sama-sama k.. huhuhu

tak pe ummi...tak pe... ummi malas masak kami tetap sayang ummi... nanti mamai dah besar mamai teman ummi pergi kedai burger ye kalau malas masak


burger gerai lebih sendap dari burger Mcdonald

4 comments:

Siti said...

a'ah..mmg sgt chedap burger gerai itu!!!! kecur liur i baca n3 u nih.. hish..kena carik ptg ni jugok..hahahah

SuTeRa said...

sedap nyer burger tu....
beli kan untuk sy 1..

Yatie Ahmad said...

hahaha...sgt lazat seh

stokinbusuk said...

memanglah sendap... rasa macam nak makan untuk berbulan2 seterusnya... anak beranak jadi bulat.. tak boleh nak mian sukanneka family day nanti... main tarik upih kehkehkeh