umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

08 March 2011

warkah berlagu untuk hubby



yang... ummi tahu sepemergian ummi pergi kursus ni gerenti ayah bukak ummi punya blog... so ummi nak bagi sepatah dua kata sepemergian ummi ke kursus..

ummi pergi tak lama pun yang... just 3 hari 2 malam jer... maka hendaklah ayah dan gg rajin2 bergilir menjaga cik mairah.. maka berbanyakkanlah bersabar dengan kerenah anak dara kamu tu yang loyar buruk dia semakin menjadi2 sejak2 akhir ni... jangan pulak cik mairah yang menjaga ayah... dan jangan pulak pabila ummi balik dari kursus ayah dah macam hantu kak limah duduk tepi tingkap... dan si gg dah macam usop naik 'wilchar' so kalau ayah nak pikat cik mairah tu senang saja...

* pukul 5.00 petang time dia tengok mickey mouse
*pukul 7.00 mlm time dia tengok mr bean
*pukul 7.30 mlm time dia tengok wordworl

kalau ayah amik dia lambat dan dia tunjuk perasaan maka ayah cepat2 lah cari idea pujuk cik mairah k! agak2 dia mengamuk juga ayah bukak jelah CD kak limah balik rumah tu... tengoklah berapa kalipun sampai muntah2 hijau.. jaga hati lah katakan...

jangan tidur sebelum cik mairah tidur ye ayah... tak pasal2 kena bebel dengan cik mairah... jangan terkejut pulak kalau2 bangun tidur muka berbekas tapak kaki mairah..jangan marah ye ayah... sementara ayah tak busy macam menteri lah ummi boleh pi kursus..nanti kalau ayah dah busy macam adun kg. pisang.. maka ummi tak ada harapanlah nak pi kursus... heheeeee...

adios....

No comments: