umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

03 June 2011

Fuhh!!!!

dah lama aku tak menjenguk blog aku ni, dah beranak pinak lipas dan labah2 buat rumah dekat blog aku ni mmmm nampak kan betapa MALAS nyer aku.... tak tahu nak tulis apa... tengok kengkawan semua rajin meggodam blog masing2... tahniah diucapkan...
biasalah otak tak berapa nak berfungsi memerah idea.. tapi niat dihati nak berkongsi cerita tu sentiasa ada... ada sape2 nak keja part time up date blog aku? heeee jangan haraplah... blogpun macam carca marba... baru-baru ni Ofis aku buat Family Day @ RISTEC (Pusat Latihan Risda di PD) persoalannyer best ke? of courselah best... jumpa semua ahli keluarga kawan2... sporting2 semua... enjoy tengok diaorang ketawa2... aku biasalah haruslah membawa 2 ahli tentera aku ni...


bila tengok cik mairah berlari2 kat tengah padang rasa macam pergi hari sukan sekolah dia pulak... heeee... padahal itulah kali pertama dia bersukan selain bekerjar2an di seluruh pelusuk rumah... jangan marah k..hanya cik mairah dan cik dafina (anak pn. mimi je yang mewakili kanak2) dua orang nijelah heroin kanak2... tapi cik dafina pancit pertengahan jalan sebab tak berapa nak sihat...sian dia... maka cik mairahlah wakil segala2nyer... dah sorang je peserta maka sentiasa dapat no 3 dari 3 kumpulan heeeee....... cayok mairah! cayok dafina!


ini bukan pendekar ok... this my girl..go green go..go my girl go!

dafina dah letih..tak larat nak berlari dengan penuh semangat...

melihat telatah masing2 beri penerangan pada kanak memang mencuit hati... apa2pun aku enjoy family day ni.. malas nak cerita banyak sebab aku malas nak menaip so kita layan je gambar2 yang seronok2 ni...

amik hadiah bagi kategori kanak2..bestnyer dapat coklat... ini coklat ummi and ayah yang punya..
ni jamuan makan malam
ini adalah kumpulan aku... Hidup HIJAU!!!
Acara lari2 ikat kaki suami isteri...
si kecik comey yang peramah... farisya auuuucak!
gambar ni aku saje terbalikkan... macam drama melayu... 'ibu ampunkan daku'... 
fatin..pelakon terhebat
we are family...
tekun mendengar arahan... 
iyah...tu dia... angat tangan...angkat kaki...angkat perut...heee
fatin: mummy jom kita menari2 sambil goyang macam inul lepas tu tepuk2 tangan...mesti best..
mummy zila: malulah fatin... kita tengah posing ni nak masuk majalah club fanatik..suruh je babah
babah suadi: boleh bah kalo ko mummy..
Ummi Eila: Manalah saya tahu ikat tali leher kat kepala ni ayah nyer... kuning pulak tu, rabun mata ni..
Ayah Hamdi: itu kan reben ummi nyer... sian bini aku ni.. makin lama makin tak nampak mata tu.. tak pe jap lagi kita poco2 segarkan mata.
Ayah Saiful Nonan: kenapalah awak pakai tali pinggang kereta ni sampai kat luar ni..malu kita sekeluarga tau
ibu yati: ibu lupa nak bukak...ingat tali pinggang seluar tadi..'i'm sorry'
farisyah: aku ke yang bersalah???
cari ulat gonggok ke 3 gadis jelita di sana... 

majulah sukan untuk dunia

No comments: