umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

13 June 2011

Sian mak aku...

beginilah rupa mak aku yang dibuang selaput mata belah kiri... sian dia... dah terpaksa bertopeng ... tak sampai hati nak tengok muka ni masa ni... bulan 6 or 7 maybe kena buat sebelah kanan pulak... sebab mata dia dah tak berapa nak nampak sangat... sian mak... beginilah nasib aku bila duduk jauh2 dengan family..hati sentiasa gusar tentang kesihatan mak bapak aku... sentiasa rindu nak balik nak jaga... tapi haritu mak tak kasi aku cuti sebab kakak aku dah jaga... mak aku kesiankan aku sebab nanti raya tak dapat cuti lama... nasiblah adik beradik aku semua duduk JB kecuali aku je yang tercampak kat KL ni. Boleh diaorang jaga mak... tengok2kan mak.... hope mak cepat sembuh itu sahaja doa aku setiap masa... 

2 comments:

AziE said...

katarak ke? Mak saya dulu pernah jugak operate sbb ni. 2-2 mata. Memanjang je dgn spek hitam. Malam pun spek hitam.

stokinbusuk said...

a'ah azie... mak saya insyaallah akhir bulan ni buat sebelah kanan pulak.... mak saya pun 24 jam berspek mata hitam...