umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

08 October 2011

Menangis Lagi

Aku terluka Ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi 
Dulu kau kata Tak mungkin aku kan kecewa Hatiku akan kau jaga  
Pernah ku sangka Inilah cinta yang terindah dalam sejarah 
Apakan daya aku yang menanti pelangi Mengharap engkau yang pasti  
Dan aku menangis lagi Kecewa untuk sekian kalinya 
Dan kisah cinta luar biasa 
Habis sorang untuk semua 
Kejam dirimu Kejam dirimu 
Aku kecewa pedih Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamu lah punca segala 
Cinta kita kau persenda 
Pergi kau pergi Tinggalkan aku menangis lagi  
Apakan daya Aku si bodoh yang percaya kata-katamu 
Puas didepan mata Mungkin engkau lah pendusta Bagimu hatiku tiada makna  
Aku menangis lagi Kecewa untuk sekian kalinya 
Dan kisah cinta luar biasa Habis sorang untuk semua 
Apalagi perlu ku rasa Aku terlupa  
Aku kecewa abadinya Tak mungkin dapat kau faham sakitnya 
Kata-katamu lah punca segala
Cinta kita kau persendakan 
Pergi kau pergi Tinggalkan aku Biar aku sendiri 
Luka aku terus meratapi Luka-luka kecewa 
Dan aku tahu ku tahu (Hatinya) Dalam hatiku takkan bisa merubah segala-gala  
Aku menangis Aku kecewa lagi untuk sekian kalinya 
Dan cinta ini luar biasa Habis sorang untuk semua 
Apalagi perlu ku rasa  Aku terluka, aku kecewa Tak mungkin kau kan faham sakitnya
Kerna kau lah punca segala Cinta suci kau persia Apalagi tinggalkan aku 
Biar aku menangis lagi  


aku memang nak menangis sungguh2... kecewa, dukacita...  rasa dah berat hati ni.... rasa dah rabak biji mata aku menangis...kata sahabat baik aku.. aku kena kuat semangat, berdoa semoga allah sinari kebahagiaan dan beri petunjuk pada aku

No comments: