umairahpun nak gosip jugak

umairahpun nak gosip jugak

salam perkenalan

salam perkenalan

CE KLIK...CE KLIK KAT SINI ADA APA YEK....

24 October 2011

Suprise Party Umairah

minggu lepas aku balik kampung, tak sangka Abah, Mak, Mak Long and Pak Long buat Suprise Party untuk mairah.. aku pun tanjat tak sangka ada party untuk cik mairah... rasa terharu sangat, aku pulak yang happy macam birthday aku.. apa2pun terima kasih banyak2 untuk abah, mak, mak long and pak long.. buat party untuk anak dara saya... terima kasih juga sebab sayangkan mairah... ummi terharu sangat sob..sob...
nanti kalau mairah dah besar jangan lupa macamana mereka2 yang sayangkan mairah k...semoga rezeki anak ummi dipermudahkan dan diperluaskan..terima kasih Ya Allah...






Semoga kebahagiaan ini kekal ke akhir hayat...amin..

1 comment:

Jilah said...

seronoknyer mamai dapat makan kek...